Hatar telefonköer...

Ringde 3 nu på förmiddagen och skulle be dem om hjälp ang min mottagning! Fick först vänta i telefonkö i 15 minuter, hinner förklara mitt problem och vad händer sen?!!! Jo mobil helvetet DÖR!!!!
Fick då gå ner till hemtelefonen och ringa därifrån, samma sak där, lång telefonkö, tog väll ca 20 min innan jag kopplades fram till de i kundtjäsnten!! Denna gången var jag mer arg i rösten, för hon jag pratade med var SÅ trög!!!
Fattade inte mitt problem, sa att jag hade pratat med en där innan som hette Fredik, och han hade sagt helt andra saker än va hon sa nu!! Blev så irriterad...Men gav detta samtal mig nått??
Det ända jag kan göra nu är att avvakta sa hon, de skulle skicka ett felmeddelande till sina tekniker så skulle de titta på det! De hör av sig när de vet vad som är knas, gav dem mitt hemnr oxå, ifall det är så att man inte har täckning!!!
Men det blev ingen ny mobil, vågade inte fråga;-) skulle nog inte ha fått en ändå, men det skadar ju aldrig å testa!!!

Snart så är det dags för mig att promenixa lite, sen blir det simma av på eftermiddagen!! Gäller att man håller igång, om man ska fixa formen inför sommaren;-)

Ha det bra!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0