Glad påsk

Glad påsk på er alla! Då var det påskafton och det dukas väll upp påskmat på många bord runt om i Sverige idag då man äter med sina nära och kära! Men det gäller inte mig=( då jag ska jobba precis hela jävla dagen!
Lite surt är det allt, men men, finns inte mycket att göra åt! påskmat kommer man ju få på jobbet ändå;-)
Så det går ingen nöd på en!!
Har precis ätit lite frulle och ska snart bege mig bort mot herrgården! Fint väder har man fått idag oxå så hoppas att det kommer mycket folk och att de vill sitta ute, då får man ju njuta lite av solen ändå;-)
Säger det, vi har världens maffigaste uteservering, så himla stort och lyxigt! där skulle jag gärna sitta och ta mig en öl och lite go mat, får väll göra det nån dag då man är ledig, eller inte;-) skulle inte kännas helt rätt! Kul och äta så på sitt jobb liksom!!
Ne nu är det dags att sätta på sig kostymen!
Ha det bra!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0