Filmkväll med pizza!!

Kommer precis hem från Maya. Jag, Fia och hon hade en liten filmkväll! blev väldigt impulsivt, hade inte alls planerat det! men det var trevligt! åt lite pizza, skrattade massor och njöt av filmen!
Men fy fan va kul man hade, blev lite brottning, mobbning och lite andra saker! säger då det, Fia och Maya är bra snuskiga tillsammans;-) hahaha!
Sen fick man ju lite pizza till övers, och eftersom de höll på som de gjorde så var jag SÅ nära på att trycka upp biten i Fias eller Mayas nylle, men tänkte att då tar det hus i helvete, så jag strundade i det!  Fan jag skulle ha gjort det alltså! hihi. bra elak man är va?! Sorry brudar;-)

Annars så är det lugnt ikväll! har inget inplanerat, men blir nog att bara ta det lugnt, kolla om det går nå bra på tv:n!
Ska försöka komma i sängen itid ikväll, då man ska upp i skaplig tid imorgon! Men eftersom man inte är ett dugg trött så lär man ju sitta vaken hela natten! Men men, det blir nog bra=)
Ne nu är det gordon´s kitchen nightmares som gäller!  Får se om det blir nå mer bloggande ikväll!
Säger väll god natt redan nu;-)
Ha det bra

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vaddå snuskiga ?? :-P

2009-04-19 @ 12:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0