favorit i repris!!

Morgonen började precis som gårdagen av att pappa kom och väckte mig 05.30! Shit jag lyckades sova för länge idag oxå! Blev samma panik/rus som igår, upp och klä på sig, sminka sis, borsta tänderna och stressa iväg igen! Fan det är ingen bra start på dagen precis! Men men, hann ju klart itid idag med som tur va! Var dock inte bara jag som försov mig imorse, alla hade svårt att komma upp och kom precis i tid! ;-) Men imorgon är man ledig iallafall! Då blir det sovmorgon;-)
När jag kommer hem från jobbet( strax efter 16) så är Maya på besök! Sitter och snackar lite på altan och dricker kaffe och tar en cigg eller två;-) Funderade på vad vi skulle hitta på¨! Så vi bestämde tillslut att det skulle bli en filmkväll. Så vi åker iväg till ica och handlar lite gott till, mycket roligare så;-) Det blev filmerna pulse, som skulle vara en rysare/thriller! Helt värdelös film alltså! så himla dåligt slut! rekommenderar er att inte titta på den!!!! Sen såg vi på blinde date, en romantisk komedi! Den tycker jag däremot är värd att titta på! Fy saten va sorglig den va där ett tag, var nära att den kom en tår eller två;-)Nu har Maya precis åkt hem och jag har nu suttit mig framför tv:n/datorn! Det är så typiskt att man är skit trött nu när man är ledig imorgon! Men det kanske har sina förklaringar;-)
Ni får ha det så bra och natti natt

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0