...

Ne nu bajsar jag i det här! 
händer inget vättigt ikväll iallafall så ska krypa ner i sängen nu så man orkar med morgondagen på jobbet!
Vill verkligen inte jobba då! Men snart är det fredag, då är man förhoppningsvis lite långledig, om det inte skulle dyka upp något dvs!! Peppar, peppar=)

Imorogn efter jobbet så ska jag göra ett försök att lägga ut bilen på blocket! hoppas att det går som det ska och att den blir såld snabbt=)
Sen ska jag även försöka hinna med att åka in till stan och handla ett par nya skor, då mina andra har gått sönder som vanligt! Usch vad jag hatar det! Går inte mer än 4-5 månader innan det är dags för ett par nya! synd att man inte kommer upp i 2000kr om året så man kan dra av det på deklarationen, men man är bra nära den summan, kanske fungerar ändå???! hmm! ehh orka!!

Ni får ha det så bra och natti natt på er

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0