.....

Blir så trött! Pratade med Maya i telefonen nu på förmiddagen och som ni vet så är ju min mobil och jag ovänner;-)
Samtalet som egentiligen skulle ha tagit ca 5-10 min tog istället 20min då min mobil stänge av sig själv efter varje mening typ! nu jävlar åker den snart in i väggen! Men inte riktigt än, måste ha råd att köpa en annan först! men sen=)

Idag blir det att byta däck på min bil, och sedan lägga ut den på annons! hmm, måste komma på något att skriva oxå, men det blir säkert bra!!Vill egetntligen inte sälja min lilla pärla, så hoppas att personen som köper henne förvaltar den väl;-)
Ne nu ska jag gå ner och koka lite kaffe tills Maya kommer! Höres senare.
Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0