....

sådär då har man fått sig en rejäl sovmogron, men hade som sagt lite att ta igen efter sömnbristen förra natten=)
Vaknade upp av att jag hade skit ont i min högra axel, vet ej vad man har gjort, men kan knappt röra den utan att det svider till! Hoppas att det går över tills imorgon då man ska jobba heldag! blir nog inte så lätt att springa och bära tallrikar med en öm axel. men men, det blir nog bra!!!
Jessica sa en grej till mig ang mitt möta på ams idag, de har ju stängt pga att det är röd dag idag! hmm, vad tänkte de när de bokade in en tid till mig? får väll skicka iväg emm mail till dem och säga att jag inte sökt ett ändå jobb sen februari pga att man har jobbat hela tiden och fråga om det är nån mening med att jag fortfarande är inskriven där! Är ju egentligen inte i behov at det, får ju ingen ersättning häller för de dagarna då man inte jobbar! skickade in papprerna i sluten av januari och har fortfarande inte hört ett skit från dem!!! Dåligt stil!!

Ska snart ut och ta mig en promenad! är SÅ fint väder ute! först ska jag väll till och bli människa igen och ringa till de nyblivna föräldrarna=) Inte pratat med dem än sen de åkte in!!

Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0