...

Hjälp, jag är med i en japansk tv show var fan bra roligt!! men snacka om att han som åkte ut var en mes! kommer ej på vad han heter, men ni vet nog vem det är jag menar! Började böla för att han blödde lite på hakan, han blev så rädd!!hahaha! tur att han fick åka...
Nu så gör man inte mycket, tar det bara lugnt. Tittar lite på benknäckargänget, en hyffsad bra film! Men är seg som bara den, skulle försöka sova lite mot kvällskvisten, men det gick inte så bra..tror jag fick en kvart iallafall=)

Sitter och tänker på Annika och Andreas som just nu är på sjukhuset, hoppas att allt går bra för er och att det kommer ett litet tillskott i familjen ikväll/natt! Längtar!! roligt för William oxå att få ett litet syskon! En liten Ida kanske!=)
Lycka till där borta!!

Nu ska jag se klart på filmen, sen blir det nog att dra sig tillbaka till sängen!
Ha det bra och natti natt=)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0