...

Sådär då var allt som man skulle göra idag avklarat!
2 timmars promenad, 2 timmars möte på jobbet, handling, finbesök och godispåsen framme:-)
Kan de bli bättre? känner att man är värd en påse efter all "träning" är iofs bara en påse nappar;-)

Händer ikväll då? Ingen aning faktiskt, inge vettigt på tv:n, så får bli datorn och jag ikväll:-)
Inte allt för sent bara, eftersom man åkte på att jobba imorgon! Pengar:-)
På tal om pengar, så köpte jag en trisslott idag! sa att jag ville ha en med vinst annars är det ju ingen mening!
Vad tror ni händer? jo det var en nitlott!! kan man få pengarna tillbaka, då de inte höll vad de lovade;-) Vore inte dumt!!
Ne nu ska jag ta en napp!!

Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0